ΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Πολιτική Ποιότητας

H Euromedica-Αρωγή Θεσσαλονίκης, ως ποιότητα ορίζει «την παροχή υπηρεσιών υγείας που βελτιώνονται συνεχώς για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των ασθενών και των συνεργατών της».

Πιστεύουμε στην ποιοτική παροχή υπηρεσιών στο χώρο της υγείας, πρεσβεύοντας τις παρακάτω αξίες:

  • Την κατοχύρωση της ασφάλειας του ασθενή
  • Την κάλυψη των αναγκών του ασθενή και την ανταπόκριση στις προσδοκίες του
  • Τον σεβασμό του ασθενή ως προς την αξιοπρέπεια και ιδιωτικότητά του
  • Την ολιστική αντιμετώπιση του ασθενή και την εξατομικευμένη φροντίδα του
  • Την αμεσότητα και ταχύτητα εξυπηρέτησης του ασθενή και των συνεργατών της Αρωγής
  • Το ανθρώπινο πρόσωπο και το φιλικό περιβάλλον
  • Την τεχνολογική κατάρτιση και υπεροχή
  • Τη διαμόρφωση κλίματος ομαδικότητας μεταξύ του προσωπικού
  • Την επιστημονική κατάρτιση και εξειδίκευση του προσωπικού.
  • Την εστίαση στον εργαζόμενο.
  • Τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού της Αρωγής

Στόχοι:

  • Μείωση του χρόνου αναμονής.
  • Διαρκής εκπαίδευση των εργαζομένων.
  • Συνεχής ανάπτυξη του προσωπικού.
  • Διαρκής εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού της Αρωγής.
  • Σεβασμός και εφαρμογή της Νομοθεσίας που αφορά την Αρωγή.
  • Διάθεση απαραίτητων πόρων για τη διατήρηση και βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Ποιότητας.
  • Ανάπτυξη διαχρονικών σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ της Αρωγής και των ασθενών και των συνεργατών της. 

Για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας, η εταιρία θεωρεί ζωτικής σημασίας την ενεργό συμμετοχή του προσωπικού στην εφαρμογή, ανάπτυξη και τεκμηρίωση όλων των διαδικασιών που προβλέπει το Σύστημα Ποιότητας. Όλο το προσωπικό συμβάλλει στην ουσιαστική εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας και στη διαρκή βελτίωση αυτού.

 

Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών

H Euromedica-Αρωγή Θεσσαλονίκης λειτουργεί με Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών/Προσωπικών Δεδομένων και δεσμεύεται για:

  • Την ικανοποίηση των ασθενών και των συνοδών τους, μέσω της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σύμφωνα με τις απαιτήσεις τους.
  • Τη διασφάλιση της εμπιστευτικότητας, ακεραιότητας και διαθεσιμότητας των πληροφοριών που επεξεργάζονται, διακινούνται, τηρούνται με ηλεκτρονικά ή φυσικά μέσα από το προσωπικό και τα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας.
  • Την έγκαιρη και ταχεία αναγνώριση και αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων που σχετίζονται με παραβίαση (ή υποψία παραβίασης) της ασφάλειας των πληροφοριών της εταιρείας.
  • Την προστασία της επένδυσης της εταιρείας σε τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών.
  • Τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της Ελληνικής και της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας σε θέματα διαχείρισης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, απορρήτου επικοινωνιών, πνευματικών δικαιωμάτων κλπ.
  • Τη συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών/Προσωπικών Δεδομένων, της αποτελεσματικότητάς του και των επιδόσεων σε θέματα διασφάλισης της ακεραιότητας, της εμπιστευτικότητας και της διαθεσιμότητας των πληροφοριών προς όφελος της ίδιας της επιχείρησης, των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών της.
Τηλεφωνικό Κέντρο +30 2310 986 000
Μέλος του ομίλου
Member Of
EN ISO 9001:2015
No.: 01012065
EN ISO 22000:2005
No.: 011675047606